na rykszy: Specyk 12.2

Czelendż the finish er

Piątek, 2 sierpnia 2013 · dodano: 03.08.2013 | Komentarze 35

Dojechałem, idę spać.
Coś więcej napiszę później...
Dzisiejszy etap sponsoruje litera F.
Dobranoc.

sufa
| 18:11 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj @silvian, dziękuję :)
silvian
| 13:21 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Niezłe te foty, gratulacje przeogromne.
sufa
| 06:26 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj @prinx - ożesz, to ja przepraszam, obiecuję poprawę (czasem dotrzymuję obietnic) oraz za karę poleżę dziś do góry kołami :)

@DareckiEB - tak, tolerancja przede wszystkim, człowiek chciał zaistnieć i dopiął swego. Cieszę się, że mogłem Mu w tym, wprawdzie przypadkiem, ale jednak pomóc :)
DareckiEB
| 21:30 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Jacek, wygląda na to, że komuś podiwaniłeś kawałek życia a na dodatek jesteś nie dość aptekarsko dokładny - co zostało Ci bezlitośnie wytknięte w stylu tzw. "polskim" ;)
Miewałem i ja "wyznawców" u siebie, chociaż mógłbym Ci obręcze czyścić jako totalny amator, menda i łazęga barowa ;) Jedyną metodą "dyskusji" z takimi "dżentelmenami" jest dać się wygadać Człowiekowi do klawiatury - skoro nie ma z kim pogadać, to niech już ma...

Tomek, blog to sprawa indywidualna prowadzącego, więc po kij nieciosany taka spinka?
To, że ktoś jest wykształcony, życiowo uładzony i przyczesany, nie jest jednoznaczne z tym, że umie się nosić odpowiednio. Zwłaszcza, że przychodzisz w gości elegancki, a jednak płaszcz masz wpuszczony w spodnie...
prinx
| 21:08 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj No i zdobyłeś jeszcze tytuł autora najbardziej komentowanego wpisu bikestatsa ;-) ... miesiąca sierpnia 2013.
sufa
| 20:26 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Fil, no podoba mi się mocno, wpadłbym chętnie :)
Gość | 19:56 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Sufa! Drogi Przyjacielu! Chyle czoła i cieszę się, bo myślę, że teraz wpadniesz w trans, jaki mi się udziela ...
pozdrawiam,
Fil
sufa
| 23:09 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Marcin, dziękuję.
Jasne że napiszę, czekam jeszcze na foty od Sportografa i wtedy coś sklecę :)

Ewa, no co Ty, nie przejmuj się nic nie znaczącymi drobiazgami, wszak świat jest pełen dziwnych ludzi. Tak było, jest i będzie. Szkoda czasu na to, by im poświęcać uwagę.
Tymczasem nie pokręcę, bo pracuję, ale we środę chyba już tak... w sobotę kolejny ścig :)
birdas
| 18:11 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Jacek gratulacje !! Przez ten czas co walczyłeś o przetrwanie, ja nawet nie wsiadłem na rower, ale duchowo Ci kibicowałem z piwkiem w ręku i przez to wszystko muszę teraz zrobić prawie 4 kg korekty. :(
Jak wypoczniesz to napisz jakieś podsumowanie/analizę/opisz swoje wrażenia jak było itp. itd.
Pozdrawiam.
sufa
| 09:31 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj @xtnt - Brakuje Ci chociażby odrobiny dystansu do siebie i z tego chyba powodu nie zdajesz sobie nawet sprawy, jak jesteś żałosny w tych nieudolnych próbach bycia zabawnym, a może nawet złośliwym. I pewnie też nie wiesz, bo i skąd, że sarkazm jest sztuką, której podstawą jest IQ powyżej granicy, której nawet nie dostrzegasz na horyzoncie...
Proszę Cię byś sobie poszedł nie dlatego, by mi Twoje towarzystwo jakoś specjalnie przeszkadzało, lecz dlatego, że zwyczajnie mnie nużysz i nijak tutaj nie pasujesz.
Ale jeśli nadał zechcesz trwać w roli nieproszonego gościa, to bardzo proszę, Twój wybór.
Z mojej strony, od teraz, spotka Cię całkowita ignorancja, niezależnie od tego, co zechcesz jeszcze napisać.
Miłego dnia.
sufa
| 07:49 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj @xtnt - idź już sobie stąd, bardzo Cię proszę, dawaj upust swoim frustracjom gdzie indziej. Tutaj naprawdę nikogo nie interesują Twoje śmieszne problemy, którymi się tak ekscytujesz.
W poprzednim komentarzu napisałem EOT, żywię nadzieję, że pojmujesz, co ten skrót oznacza.
Nie odpisuj, po prostu obdaruj nas swoim milczeniem i niech tak pozostanie po wsze czasy. Jeszcze raz bardzo Cię o to proszę.
prinx
| 21:00 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj ale czad! super fotoreportaż!!! (dodam jeszcze czwarty wykrzyknik jako dowód, że w głowie już nie jet normalnie) !
sufa
| 20:48 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj @prinx oraz mam kilka obrazków z Czelendża :)
prinx
| 20:38 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Jak to dobrze, że są jeszcze ludzie którzy nie mają wszystkiego gdzieś.
sufa
| 17:48 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj @Cesarz, dziękuję.
Oraz wery bardzo big graty :) Bycie najwyżej sklasyfikowanym Polakiem wśród solistów to nie w kij dmuchał. No i ten śliczny makijaż... bezcenne :)
Impreza świetna... szkoda, że następna taka dopiero za rok...
Cesarz | 17:28 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj @xtnt - naprawdę tak bardzo się nudzisz, że przejmujesz się jakimiś smiesznymi statystykami? my tutaj w realu na wyścigach mamy co robić, po powrocie ze ścigu też nie można narzekać na nudę, może pograj w jakieś gry na fejs-zbuku albo coś, odstresujesz się i zaistniejesz w jakiejś tabelce ;)
Cesarz | 17:21 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Gratulacje, dobra robota, pucharek się należy! a sama impreza jak i klimat super w tym roku, w tym w dużej części zasługa najliczniejszej ekipy na tym ścigu - wiadomo jakiej :)
prinx
| 13:47 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj @xnt ja Cię rozumiem. Po roku bycia na bikestacie też taki byłem...
sufa
| 11:56 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Ewa, dziękuję :)
E tam wielki, jakoś przypadkiem się udało... puchar natomiast ma wielką wagę gatunkową, to drugi w życiu, który udało mi się zdobyć, no i pierwszy na takiej wyjebanej w kosmos imprezie :)
| 11:54 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj @xtnt - uważaj, będzie szczerze...
Pewne nie uwierzysz, ale mam głęboko w dupie bycie na jakiejś pierwsze, siódmej czy też dwunastej stronie. Pisałem to późna nocą po przejechaniu czegoś o czym nie masz i nie będziesz miał nigdy pojęcia. Nie zmieniłem daty w wyniku zmęczenia, jakiego nie będzie Ci nigdy dane zaznać. Po Twoim zwróceniu uwagi (w stylu daleko odbiegającym od życzliwości) zmieniłem datę i usunałem Twój komentarz, bo był już zbędny. Podczas zmienia owej daty obśmiałęm się do łez, że dla kogoś jakieś bycie jak jakiejś stronie może być takie ważne, ale co tam... świat wszak pełęn jest dziwaków.
A Ty, synku, przychodzisz po kilku godzinach i robisz mi tu sceny niczym pokojówka o jakieś totalne gówno.
W związku z tym bardzo uprzejmie Cię proszę, abyś się ode mnie odpierdolił. Będę zobowiązany.
EOT.
sufa
| 09:06 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Dziękuję i już za rok się widzimy na starcie :)
MAMBA
| 08:40 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Gratuluje i zazdraszczam ogromnie :)