Kwiecień, 2010

tętno Maksa: 193 (100%)

BM Wrocław

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · dodano: 26.04.2010 | Komentarze 2

Miałem akurat wolną niedzielę, więc pojechałem sobie do Wrocławia... plotka mówiła, że tam będzie jakiś wyścig cycuś. No, pomyślałem, popatrzę sobie, conie?
Ala tak mi się spodobało, że wykupiłem czipa, batonika i dumnie stanąłem na starcie.
Taki maraton - bo to był maraton, a nie wyścig - to można jechać na trzy sposoby, się okazało, na taki dystans dla mnie, czyli mini, na średni - mega no i na taki bardzo długi, że aż się jedzie do zmroku, czyli giga. No to oczywiście wybrałem mini.

Na zdjęciu poniżej tuż przed zakrętem w lewo, właśnie włączyłem kierunkowskaz. Po jakimś czasie powiedzieli, że te kierunkowskazy, to nie jest dobry pomysł. Inni wołali 'prawo' albo 'lewo' - znaczy skręcać będą myślałem, ale oni wołali nawet, gdy nie było zakrętów... nic nie kumałem.

No to jechałem, jechałem i jechałem... i jak było takie rozwidlenie to źle skręciłem i przypadkiem znalazłem się na tej trasie średniej... zorientowałem się po jakimś czasie.
A co mi tam, pomyślałem... najwyżej nie dojadę.
Pot zalewał mi oczy, wyprzedzały mnie wozy drabiniaste oraz poboczem winniczki...
Aż tu nagle wyprzedziło mnie dziewczę urody nieprzeciętnej, tom pojechał za nią... w końcu faceci to ponoć wzrokowcy.
I w ten oto sposób przejechałem przypadkiem kolejny rozjazd... i zamiast na mega, znalazłem się na trasie giga. Zadzwoniłem do żony, żeby pożegnała ode mnie znajomych oraz nieznajomych... teraz to na bank umrę.

Dojechaliśmy tak, że ja za nią do górki takiej małej, co ją trzeba było wjechać pod... bez sensu, lepiej byłoby z, się by człowiek nie musiał męczyć.

Ledwom wjechał, ale macz powoli no i... dziewczę oczywiście odjechało, a ja byłem tak zrozpaczony brakiem widoku przed sobą, że niechybnie przejechałbym ten rozjazd raz jeszcze, ale ktoś na szczęście wywiesił tam taśmę ostrzegawczą i wreszcie znalazłem się na drodze ku mecie... jechałem jakimiś polami, kanałami, tunelami i po polach ryżowych...
Wyglądałem po tej najdłuższej, jechanej przypadkiem, trasie tak:

No to zadzwoniłem do żony, by w moim imieniu pożegnała sąsiadów, bo jeśli nawet nie umrę na trasie, to ona (w sensie moja żona), tymi oto rencoma zabije mnie osobiście... z tymi oto słowami na uście: Dopiero co kupione nowe ubranko obcisłe na wycieczki rowerowe w niedzielę, no i buty nowiutkie... i jak to teraz wygląda?!

Dotarłem w końcu do mety, namioty już składali i mieli właśnie wysłać na trasę ekipę ratunkową, która miała mnie odnaleźć... zakładali najgorsze. No w sumie ucieszyli się, gdy mnie zobaczyli i w związku z tym powiedzieli, że jestem muszkieter i zawołali na podium, wraz ze znajomymi, co oni też podobno są muszkietery.
Jako jedyny sobie tam usiadłem, bo stary już jestem oraz byłem macz zmęczony :)
Drugie miejsce przegraliśmy o 10 punktów... czyli tyle, co nic :/ Gdybym tak pod omawiany pagórek podjechał szybciej, to hónołs...

Kategoria Daleko stąd, Ekipą, Ścig, BM

tętno Maksa: (%)
tętno średnie: (%)
w górę: m
kalorie: kcal

Ścig Anie na E kranie

Sobota, 24 kwietnia 2010 · dodano: 24.04.2010 | Komentarze 0

Orgazmowaliśmy (jako team) taki mały ścig po lesie dla ludzi z zaprzyjaźnionej firmy. Było miło, słonecznie, chińskie żarcie, polskie napoje, niemiecka precyzja, francuskie rogaliki, hiszpański temperament oraz miejscowy leśniczy.
Imprezę należy zaliczyć do udanych.
Na obrazku Szkot ze mną na grzebiecie, bez helmetu, bo pozowałem foto grafowi... to był najmacz ekstremalny zjazd na całym ścigu hyh.

Po Woli

Piątek, 23 kwietnia 2010 · dodano: 23.04.2010 | Komentarze 0

Bo boję się szybko oraz lubię ptysie.

kalorie: 2080 kcal

Pan Demonium...

Czwartek, 22 kwietnia 2010 · dodano: 22.04.2010 | Komentarze 3

Plan miałem zacny... zamierzałem pojechać tam. Ale, że skręciłem nie tu, gdzie powinienem (zapomniałem cycuś), to w efekcie dojechałem nie tam gdzie miałem dojechać, czyli tu. A może to było bardziej trochę tam. Nie wiem dokładnie, bo wiatr był niesprzyjający. Nie sprzyjał pamiętaniu.
Tak czy siak znalazłem się nie po tej stronie mostu. A to był ten most, co on jest o jeden za daleko. Wpadłem w czarną rozpacz i już miałem popełnić czyn nieodwracalny, gdy pojawiła się ona.
Mmmm... zbliżała się nieubłaganie... podobnie jak koniec, myśli me stały się odrobinę bardziej nieuczesane, niczym jej miękkie rude włosy. Skądś wiedziałem, że miała podobne. Myśli.
Oooops, nie ten blog, sorry... oraz zepsuł <miś><miś> guzik bakspejs.

Ó Marka

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 17.04.2010 | Komentarze 0

Marek to jest taki gość, którego lubi jego własny pies Natan. Poza tym Marek ma posiadłość, której końca nie widać, oraz posiada między innymi basen niekoniecznie kryty. Marek czasem zaprasza nas byśmy w eleganckim towarzystwie wypili łychę oraz co kto lubi...

Wypijamy więc oraz ze smakiem po czym oddajemy się rozrywkom wszelakim oraz sportom wodnym.

Natan także się oddaje.

Następnie smażymy na ogniu to, co wyłowimy z basenu (niekoniecznie krytego) oraz wracamy na skróty... powrót był udany, po ciemku, przetestowałem oświetlenie, które szykuję na Mazovia24 - 1450 lumenów (około 350 W) daje radę. Jedno małe OTB się nie liczy hyy...

Dreszczowa piosenka

Czwartek, 15 kwietnia 2010 · dodano: 15.04.2010 | Komentarze 8

Jakiś czas temu w moim telewizorze, w dużym pokoju, dało się zobaczyć film taki... i tam, na tym filmie, taki niewielki facet tańczył w deszczu z parasolem (parasolką?... wciąż mam wątpliwości, jak jest poprawnie) oraz śpiewał coś takiego... ajmsinginkinderejn.
No to zamiast parasola (parasolki?) mam Szkota i też tak śpiewam... w przerwach wydalam z siebie słowa pod adresem rejna... słowa są ofkoz powszechnie uznane za obelżywe.
Było tak... w sobotę ujechałem może ze trzy kilometry... rejn taki, że ja przepraszam się pojawił znikąd... wróciłem.
Niedziela, patrz niżej.
Wczoraj ubrałem się w obcisłe, już wychodziłem, aż tu nagle za oknem rejn. Rozebrałem się... sąsiadka była zadowolona.
Dziś ujechałem około 30 km. I co? Nie zgadniecie, kto mi postanowił potowarzyszyć. Pieprzony rejn.
Nie pamiętam kiedy wróciłem tak zniechęcony.
A za tydzień i kilka dni pierwszy ścig... ja oczywiście z czymś określanym mianem formy, jestem w głębokiej, czarnej dupie. I proszę wybaczyć, że używam wyrazu "czarnej'.
Zdjęć też nie chciało mi się robić, włożyłem więc jakieś takiese.

Zegarmistrz światła

Niedziela, 11 kwietnia 2010 · dodano: 11.04.2010 | Komentarze 0

Ot taki rozjazd dziś. Trasa wiodła Lasami Sherwoodzkimi, spotykaliśmy dwa razy stada zwierząt. Wyglądały jak jelenie, ale nie jestem pewien, czy były to oryginały... czy jakieś, zdalnie sterowane chińskie wynalazki. Poza tym było szaro, deszczowo, błotniście, leśni ludzi szeptali, że już za miesiąc ma być wiosna.
Plany oczywiście (wiszą) były ambitniejsze, ale deszcz i temperatura były uprzejme je zweryfikować... spakowaliśmy sprzęty, co widać na załączonym obrazku oraz obiad był smaczny.

Stąd do jesieni

Czwartek, 8 kwietnia 2010 · dodano: 08.04.2010 | Komentarze 4

Do tej pory blog ten był bardziej fotoblogiem... obiecuję, iż od teraz albo od next tajmó postaram się, prócz obrazków, dodawać odrobinę tekstu?
Hmm... no to od teraz...
Dziś postanowiłem, że wrócę na asfalt późną jesienią, a może wczesną zimą. Ofkoz pewnie zdarzy się tu i tam przejechać kawałek szosy, ale założenie jest takie, że boję się asfaltów, ludzi bez poczucia humoru i białych robaków, więc po śmierci spalić :>
Aaaa... miało być o jechaniu. Przejechałem dziś obok Magdy i Doroty oraz chyba żabę, a może był to wąż... może nawet strażacki.