Marzec, 2011

kalorie: 2023 kcal

Wielki Ptak

Czwartek, 31 marca 2011 · dodano: 31.03.2011 | Komentarze 0

Pewnie będzie to niemałe zaskoczenia, ale... najpierw jechałem...

Po kilkudziesięciu minutach nie jechałem, ponieważ a mianowicie zsiadłem z bika, a następnie go odstawiłem.

By na sam koniec spotkać Wielkiego Ptaka, który skraca.

Twój grzech zawsze Cię odnajdzie.

Keiserens nye Klæder

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 4

Udaliśmy się dziś.
Cesarz (ksywa Król) i ja... na mały rekonesans wokół jeziora.
Jezioro zostało, rzec by można, przez nas objechane... hmm jak by można rzec, gdybyśmy szli?

W przydrożnej karczmie wypiliśmy po herbacie (Cesarz półtorej) oraz następnie udaliśmy się bakspowrotem do hom. Jadąc wymienialiśmy spostrzeżenia, dzieliliśmy się doświadczeniami oraz ostatnim kęsem chleba. Było miło, błogo, a chwilami nawet przyjemnie. Czujność nasza została uśpiona, co mogło być powodem tragedii... no pod pewnymi względami tragedii... o mały włos przeoczyli byśmy promocję w sklepie za rogiem.

A promocja była zacna.
Proszę spojrzeć... za te wszystkie świecidełka i czary zapłaciliśmy piętnaście złotych i dwanaście groszy:

Dostaliśmy także certyfikat, że teraz już nie trzeba trenować, wystarczy zadawać szyku, a te świecidełka pojadą same...

Jeśli także pożądacie takich zabawek, to promocja będzie w każdą szósmą niedzielę miesiąca pomiędzy 03:12, a 03:23 rano. Oczywiście w sklepie za rogiem.
Po wejściu należy wypowiedzieć tajne hasło: Najlepsze kasztany są na placu Pigalle.
Eks Pedientka poda odzew: Zuzanna lubi jesienią, mocno i po ciemku.

- Jedź tak, jakby każdy chciał Cię zabić.
- Żegnaj Szu, wielki samotniku.

Kategoria Ekipą, Wokół Gliwic

Przedzimie by...

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 0

Około szósmej zadzwoniła Marzanna. Krzyczała, że ma dość tego corocznego waterboardingowania jej... i że tym razem nie życzy sobie. Że owszem, możemy umówić się na jakieś inne ekscytujące, powodujące ciary, hece. Możemy udać się na wernisaż lub pomodlić w intencji słusznej... ale zero wody. Święconej także.
W związku z tym jej nieżyczeniem oraz niechęcią do wody, postanowiłem dziś zamontować w okularach dwa różne szkiełka.
Jedno było ciemne, a prawe nie.

Zabawa przednia była, choć miejscami bolesna.
Jadąc tak, przymykając raz lewe, raz drugie oko, zapomniałem po co jadę. Zapomniałem także gdzie. W związku z tym dojechałem do jakiegoś dziwnego miejsca.

W tle majaczyły dwie wieże, tuż obok mnie przemknął jakiś zabłąkany Rycerz Jedi, a może okrągłego stołu?

Tak czy siak Marzanna rzekła, że nie ma czasu zbyt wiele, bo musi koniecznie do Krakowa... miała dziś na głowie kapelusz z rondem nie tak znowu małym, co powodowało, że niekoniecznie zapamiętam jej twarz... i pewnie za rok, a może pół nie poznam jej nic a nic wcale i zupełnie także nie.
A może to moje okulary z różnymi szybkami, a nie kapelusz był to sprawił?
Może powinienem nabyć różowe?

Szczęście... to brak ambicji.

Oni

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 1

Wszyscy chcą iść do nieba, lecz nikt nie chce umrzeć.

Mówili, że dobrze jest znaleźć swoje miejsce, osiąść, nie szukać już dłużej, nie szarpać się, nie oczekiwać. Stać się rentierem i radośnie odcinać kupony, gubić się w liczeniu profitów, słuchać uznanej muzyki i palić cygara roztaczające woń wanilii.
Przekonywali, że miło jest mieć kilka garści pewności, zostawiać swe linie papilarne na, ziszczonych w rzeczywistości i znanych ze wspomnień, miejscach na skórze.
Mianem pewnego określali, że warto czekać, że nie można rezygnować, poddawać się i tracić nadzieję.
Nie wspomnieli, że na każdego zwycięzcę przypada co najmniej jeden przegrany.

Nie rezygnuj z nadziei, nie daj się ponieść rozpaczy z powodu tego, co się stało. Opłakiwanie tego, co nie wróci, co zostało stracone bezpowrotnie, jest najgorszą z ludzkich słabości.

Kategoria Ekipą, Wokół Gliwic

Mardi Gras

Sobota, 12 marca 2011 · dodano: 12.03.2011 | Komentarze 0

Jest takie miejsce na tym łez padole, nieopodal zamku mego... miejsce wyglądające zwyczajnie, niepozornie...
Jednakże magia tam aż kipi... o ile ktoś ma zmysły niemugolskie i potrafi ją dostrzec, dotknąć...

Stąd do miejsca owego jest około dwadzieścia kilometrów. Z powrotem jest tych kilometrów dwanaście... ale trzeba jechać tunelem. Wjazd jest zamaskowany, a wyjazd w centrum miasta przy rzece. Także mało rzucający się w oczy.

Tunel ów zbudowali starożytni Eskimosi w erze neoproterozoicznej. Jest to jeden z dwunastu cudów świata, nieodkrytych jeszcze. Wewnątrz tunelu, na ścianach są prehistoryczne ryciny, oraz teksty napisane w języku starofrygijskim. Najwięksi badacze, przez kilkanaście lat próbowali przetłumaczyć owe napisy. Chyba się udało... w niedawno opublikowanej pracy naukowej ogłosili, że napisy owe, w wolnym tłumaczeniu, to "Górnik Pany" oraz "Legia [cenzura]". Inni badacze twierdzą jednak, że znaczenie tego, co tam jest napisane jest zupełnie inne. Nie chcą ujawnić jednak swej wersji, bo ponoć mogło by to zburzyć porządek naszego świata...

Zwykłe wróżki mówią, to co chcesz usłyszeć. Robią to w taki sposób, by cię zadziwić, co nie zmienia faktu, że tego właśnie oczekiwałaś. Czarownice... one mówią o tym, co się wydarzy naprawdę. I bez znaczenia dla nich jest fakt, czy ci się to podoba, czy też nie. Pewnie dziwnie to zabrzmi, ale dobrotliwe oblicza wróżek nic nie znaczą, to czarownice są naprawdę wiarygodne, choć popularność nie jest ich mocną stroną.

Return to the reality

Wtorek, 8 marca 2011 · dodano: 08.03.2011 | Komentarze 2

Nie podoba mi się tutaj.
Nic, a nic.
Wcale.

Poza niepodobaniem się wykręciliśmy dziś z Małgośką_mówią_jej życiową średnią...

No nie chce mi się pisać, a obrazki są mniej kolorowe aniżeli te z ostatnich dni.
Niedługo może powrócę. Do siebie.

I tu też mi się nie chce.

Kategoria Wokół Gliwic, Ekipą

W krainie Królowej Śniegu

Sobota, 5 marca 2011 · dodano: 05.03.2011 | Komentarze 0

Ostatniego poranka pobytu naszego tutaj, otwarliśmy swe śliczne oczy, zjedliśmy jogurt light wraz z chrunchipsami... i nagle usłyszeliśmy głos pana (kimkolwiek pan by nie był).

Głos był uprzejmy rzec... dziś, dnia ostatniego powinniście dotrzeć do granicy wiecznego lodu, tam mieszka Królowa Śniegu, należy złożyć jej hołd.

Wybraliśmy spośród naszej wspaniałej szesnastki delegację w składzie wyjątkowym oraz zacnym. W skład weszli Anja, Romano i ja...

Początkowo śniegu oraz Królowej było jakby niewiele...

Po kilkunastu kilometrach temperatura zaczęła być mało przyjemna, a widoki coraz bardziej białe...

Jeszcze odrobina w górę i zaczęło być coraz bardziej wąsko...

Niestety... Królowa Śniegu pozostała nieutulona w żalu, dziś nie było dane jej ujrzeć naszych zacnych obliczy. Na przeszkodzie stanął... nie zgadniecie... śnieg.

W tle widać czubek zamku Królowej Ś...

Tym samym oraz ninijszym ogłaszam, że w dzisiejszej potyczce z Sv. Jure (1762 m) polegliśmy... do szczytu zabrakło nam niecałe dwieście metrów w pionie oraz dwa tysiące metrów w poziomie.
Oczywiście powrócimy za około trzysta dni, by się zemścić.

Drogę albo odnajdziemy, albo wytyczmy.

Zaślubiny

Piątek, 4 marca 2011 · dodano: 04.03.2011 | Komentarze 0

Dziś, dla odmiany, udaliśmy się w głąb kraju... za wielkie góry, wzdłuż szerokiej rzeki.

Oczom naszym ukazały się widoki inne, niż te do których przywykliśmy przez ostatnie dni. Prawdziwe oblicze tego kraju...

Po pewnym czasie skończył się asfalt... w oczach Żółtego pojawiło się przerażenie. Szepnął... "Dobrze, że Małgośka_Mówią_Mi tego nie widzi, bo urwała by nam jaja przy samej szyi..."

Na nasze i naszych jaj szczęście asfalt, jak szybko zniknął, tak szybko powrócił... na obrazku widać szczyt, który jutro zamierzamy grupowo zdobyć - Sv Jure, 1762m. Oczywiście zdobędziemy go lub nie.

W związku z tymi planami, niektórzy postanowili się sklonować, w celu, że a mianowicie wymyślili sobie, że połowę jutrzejszego podjazdu zrobią sami, a drugą część klony.

Zanim jednak staniemy w szranki ze świętym Jerzym, postanowiliśmy podmuchać na zimne oraz czasem na ciepłe. W tym celu wytypowaliśmy spośród nas Anję, by dokonała w imieniu nas wszystkich czynu doniosłego oraz bohaterskiego. Czyn ten to zaślubiny z morzem. Należy pamiętać, że temperaturę panującą wokół morza dało się określić jedną cyfrą przed przecinkiem, woda była zbyt słona, a wokół panoszyła się ciemność...

- Stawiam życie na tę kartę - rzekł gracz.
- Będziesz żył długo - zaśmiał się szyderczo Los.

Dnia piątego Pan nakazał odpocząć...

Czwartek, 3 marca 2011 · dodano: 03.03.2011 | Komentarze 2

W związku z powyższym dziś zrobiliśmy krótki, spokojny rozjazd...

Wraz z nami, a jakże, udał się Żółty, który oczywiście spowalniał całe to jeżdżenie... co kilka chwil nakazywał postój na popas oraz sesje fotograficzne...

Dziś trenowaliśmy również elementy MTB:

Jak widać poniżej, tegoroczne wczasy w siodle są bardzo mocno udane... szczególnie w kwestii zamiany siodła na aktywny, leżący wypoczynek...

Na obrazku poniżej można dostrzec pewne niepokojące zjawisko... Anja patrzy na Żółtego wzrokiem pożerającym... w pewnych kręgach dostrzeżono w owym wzroku chęć napaści połączonej z kidnapingiem, a nawet posądzono Ajnę o instynkta morderczyńskie...

W związku z powyższym podejrzewana zobowiązana została do pielgrzymki na kolanach swych osobliwych do grobu nieznanego prezydenta i wznoszenie tam modłów o wybaczenie...

Błękit i czysta zieleń codziennego krajobrazu, doskonale znane ci boje pomiędzy odcieniami nieba. Dźwięk rozpływający się w echu i lodowate, podziemne rzeki wszędzie dookoła. Płynące meandrami, szumiące i stukające, migoczące, kołyszące się i szemrzące.

kozice.cijele.hr

Wtorek, 1 marca 2011 · dodano: 01.03.2011 | Komentarze 1

Dzień, jak co dzień, nudno i tak se.
Byłoby taki, gdyby nie... ale od początku.

Wstaliśmy, umyliśmy sobie ząb i udaliśmy się na wycieczkę krajoznawczo-turystyczną z elementami lanserskimi.

Elementy wyglądały tak:

Jak widać, lans był udany... ale nie do końca. Ni stąd ni zowąd napadł na nas śnieg... niczym mgła w miejscu i czasie wiadomym.

Stawiliśmy mu dzielnie czoła, odparliśmy jego podstępny atak oraz udaliśmy się do pobliskiego marketu, by nabyć drogą kupna owoce oraz morza...

Markety tu mają niewielkie oraz jakieś takie dziwne odrobinę:

Towar natomiast jest w nich bardzo pierwsza klasa:

I tym optymistycznym akcentem zakończyliśmy dzień trzeci pobytu w ciepłych krajach. Jutro zamierzamy udać się na wernisaż.

Są chwile, gdy chciałbym, bez strachu, rozwinąć swe skrzydła, wzbić się i lecieć ku niebu, tak by nie czuć już nigdy więcej ostrych kawałków lodu pod stopami.
Przerażony zielonym blaskiem Księżyca, do ziemi niepasujący ja.