Marzec, 2013

Czarymary

Piątek, 29 marca 2013 · dodano: 30.03.2013 | Komentarze 4

Technologie, które nas otaczają, a czasem podstępnie atakują, mają między innymi tę cechę, że trudno za nimi nadążyć.
Wyobraźcie sobie, że mali żółci ludkowie, co oni z tymi technologiami mają po drodze i wciąż wymyślają jakieś czarymary, wynaleźli aparat fotograficzny, który potrafi robić zdjęcia w przyszłości.

To trudne do ogarnięcia, ale to prawda. Działa to tak, że ustawia się w sprzęcie datę przyszłą (maksymalnie 22 dni do przodu), naciska się spust migawki i to tyle... w efekcie jest zdjęcie z przyszłości. Nie żartuję. Sprzęt jest na razie w fazie testów.

Moja żółta znajoma, dość powabna Yoshike Shimanouchi (zdrobniale Joszi), pracuje w firmie, Której Nazwy Wymieniać Nie Należy, a która to firma wyprodukowała to cudo.
Joszi przybyła do mnie z dalekiej Okinawy, ponieważ umówiliśmy się, że pójdziemy do teatru i może na jakiś wernisaż. Przy okazji przywiozła ten aparat.
Na drugi dzień po spektaklu, gdy już ochłonęliśmy, zapragnąłem...
Ona także.
W sensie potestować ten sprzęt. Udaliśmy się więc do Murowanej Gośliny, co w niej za dwa tygodnie będzie pierwszy w tym sezonie ścig jedynie słusznego cyklu.
Zrobiliśmy zdjęcie przyszłości. Joszi mówi, że aparat się nie myli i że 14 kwietnia tak właśnie będzie wyglądał ścig...

Gdyby bogowie chcieli, żeby ludzie latali, daliby wszystkim bilety lotnicze.

Przewiosna

Środa, 27 marca 2013 · dodano: 27.03.2013 | Komentarze 5

Wreszcie jakiś cieplejszy, wiosenny prognostyk.

Oraz uruchomiliśmy zapisy do chorzowskiego ścigu z cyklu Hołda Race. Spieszcie się ponieważ, a mianowicie jest tylko 569 miejsc.

Przychodzi w życiu taki moment, gdy zaczynasz zauważać to, co jest na niebie. Zaczynasz się wówczas martwić, czy to aby nie są sepy.

Mast bi mjózik the

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 2

Dzień jak co dzień. Nic zupenie.
A za chwilę w telewizorze, w Mast Bi Mjózik The właśnie, zagrają Pure Inception, zaprzyjaźnieni mocno z moi. Przeczucie szepce, że przejdą?
Oraz jak macie konto u fejsbóka, to nic nie stoi na przeszkodzie byście pogłosowali na oni gdy przyjdzie na to czas...

Kamil śpiewa, a wspiera Go Ewa, co jest Ona Jego żona rodzona, którą ofkoz znacie.

To co? Jesteśmy umówieni na kilka głosów? Umm... trzymam Was za loga.

Nie próbował zabić, starał się go tylko skłonić do tego, żeby sam się zabił.

Kategoria Samotnie, Bez kasku

Hrvatski eldorado

Wtorek, 19 marca 2013 · dodano: 19.03.2013 | Komentarze 0

Pogodno. Lat temu kilka zrobili taką sztukę, którą nagrali na płytę. Hajle Silesia.
To był dobry czas.

Miśka skręciła kolejny film z Croatii...

Ma ona, Miśka w sensie, wiele wspólnego z Dżordżem Lókasem, co skręcił Wojny Gwiezdne. On także publikował swe dzieła w kolejności bardzo dowolnej. Lubię tak nie po kolei. W głowie mam podobnie. I to też mi się mocno podoba.

Oraz wiosna nadchodzi, słyszałem że tuż po dwudziestym maja będzie ciepło.
A tymczasem na trasie ścigu Milano - San Remo...

Tytułowe eldorado. Na sen.

Umieranie wymaga więcej odwagi niż śmierć.

Hołda Race

Piątek, 15 marca 2013 · dodano: 15.03.2013 | Komentarze 6

Kręcenie w Croatii, dzień za dniem, zmierza ku finałowi. Być nawet tak się może zdarzyć, że ku szczęśliwemu. Jeszcze omly jutro jakiś mały Mordor i udamy się bak do hom.

Tymczasem, z tajnych laboratoriów, wyciekł absolutnie sensacyjny film, skręcony mocno ukrytą kamerą, na którym można przez chwilę obejrzeć Prototipo Colare...

Ale... to nie koniec sensacyjnych wieści. Po Projekcie Mordor, wczoraj w zacny gronie odpaliliśmy Projekt Hołda Race.

Lubiłbym Was tam widzieć.

Nigdy nie opanowałem sztuki przepraszania, ale cenię ją u innych.

Projekt Mordor

Środa, 13 marca 2013 · dodano: 13.03.2013 | Komentarze 3

Dnia trzynastego, roku trzynastego, tuż przed trzynastą wyruszyliśmy wraz z sir Marcinem do Mordoru. W celu a mianowicie, aby go zdobyć oraz wrzucić mu w paszczę pierścionek, cośmy go na odpuście nabyli...
Początkowo szło nam dobrze... docieraliśmy do coraz wyżej położonych partii Gór Mordorskich...

Jednak z każdym kilometrem było gorzej. Może nawet nie gorzej, co mroczniej, czarnomagiczniej oraz jakoś tak nieswojo. Niby zbliżaliśmy się do Mordoru, a nasze liczydełka pokazywały, że kręcimy się w kółko.

Magia, oczywiście czarna, gęstniała wokół nas. W pewnej chwili zrobiła się tak gęsta, że można ją było dosłownie jeść łyżką. O ile ktoś lubi magię na surowo oraz bez przypraw.

Ja na ten przykład bałem się okrutnie, a sir Marcin milczał. Zakładam, że za sprawą przerażenia.

Tuż po nieparzystej spotkaliśmy czarnoksiężników. Ciepłych, by nie rzec, że gorących. Nie tak dawno temu przeszli na ciemną stronę magii i nie wiadomo gdzie kupują liście, które później palą...

Gdy dowiedzieli się, gdzie zmierzamy, to obśmiali nas okrutnie oraz dało się w tym śmiechu wyczuć nutkę szyderstwa. Rzekli, że do Mordoru udaje się dotrzeć nielicznym, a my akurat na nielicznych im nie wyglądamy.

Nie uwierzyliśmy i kontynuowaliśmy naszą krucjatę.
W okolicach sto czterdziestego kilometra sir Marcin zaginął bez wieści. Oglądajcie TVN Uwaga - może tam Go odnajdą. Jeśli nie, to będzie trzeba uderzyc do oberdetektywa, Rutkowskiego Krzysztofa, który odnajdywał ponoć nawet wczorajszy dzień.

Tak czy siak powróciłem bak do hom sam oraz z niezdobytym Mordorem.
Liczydełko pokazało dwieście, w związku z tym mam chytry plan na jutro... rano czysta, a wieczorem burbon.

Pierścień został stworzony w ogniach Góry Przeznaczenia... tylko tam może zostać unicestwiony. Musi zostać zabrany w głąb Mordoru i wrzucony w ognisty przesmyk, z którego niegdyś się wydobył.

Słoweński ślad

Poniedziałek, 11 marca 2013 · dodano: 12.03.2013 | Komentarze 3

Dziś omly obrazki z wczoraj, ponieważ a mianowicie niechcemisie.

To, co nazywamy normalnością, to tylko krąg światła wokół ogniska.

Dorcia

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 10.03.2013 | Komentarze 6

Z racji tego, że prognozy zapowiadały deszcz na zmianę z deszczem, część teamu wymiękła i udała się precz do domu. Niestety, byli tak sprytni, że zabrali ze sobą także i deszcz...

W składzie trochę okrojonym udaliśmy się w nieznane. Po chwili lub kilku, przejeżdżając przez wioskę o swojsko brzmiącej nazwie Dorcia, tambylczy mieszkańcy,nastawieni raczej mało pokojowo, gonili nas z kijami w dłoniach oraz jeden z nich włożyli nam w szprychy.
Dlaczego akurat w moje?

Efekt owego wkładania wygląda średnio efektownie...

By uniknąć dalszych strat, ewakuowaliśmy się stamtąd czym prędzej oraz czym popadnie.

Biorąc pod uwagę dzisiejsze przygody, postanowiliśmy, że podczas tegorocznego pobytu na obczyźnie, z Dorcią nie będziemy już obcowali.

Fir­ma­ment, to wy­myślna naz­wa na masę niczego.

Piza

Czwartek, 7 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 1

Był to dzień pełen niespodzianek, zaskakujących zbiegów okoliczności oraz pojawiających się tu i ówdzie niewielkich kropli deszczu.

Wybraliśmy się w składzie słusznym oraz za granicę. Sam przejazd był dość mocnym przeżyciem, niewiele brakowało byśmy trafili na kontrolę osobistą. W sumie szkoda, bo ponieważ potencjalna kontrolerka, siedząca w budce, mogłaby być clou owego przekraczania. Granic.
Niestety, nie miała akurat czasu, a wracaliśmy przez inne przejście. Ciekawe dlaczego i za czyją namową...

Po drodze miejscowi Indianie Nindża rzucali nam kłody pod koła... oto jedna z kłód:

...oraz pożądali nas utopić w morzu oczywiście czerwonym:

Po wyrwaniu się z niebezpiecznej okolicy dotarliśmy do miejscowości znanej z krzywej wieży oraz tam wymyślono placek, którym zajada się znaczna część ludzkości. W tle wspomniana krzywa wieża oraz pragnę zwrócić uwagę na fakt, że jakiś idiota wyłożył łazienkowymi kafelkami plac widoczny na obrazku.

W efekcie tej niefrasobliwości zrobiłem fikołka przecudnej urody, dostarczając uciechy przyjaciołom i tambylczej ludności. Mój prawnik wystąpił już z pozwem do władz miasta.

Następnego dnia odbyła się impreza z okazji Dnia Kobiet. Aby nie było rutynowo i nudnie, to gomodziewczęta wręczyły nam kwiaty, krewetki, lody oraz zatańczyły na rurze od odkurzacza, a jedna z nich dwa razy na stole kankana.

Po zawodach, nasze solenizantki grzecznie posprzątały oraz zagroziły, że przygotują nam śniadanie dnia następnego. Nie przestraszyliśmy się nic a nic.

Oraz na koniec... sensacyjny, nigdzie nie publikowany film z wyprawy tam oraz z powrotem. W rolach głównych Miśka, Bamba, Fil, Arturro, Martinez, Rzbick und sufa. Światowa prapremiera...

Oczywiście, jest rzeczą bardzo ważną, by do egzaminu przystępować na trzeźwo. Wiele obiecujących karier w zamiataniu ulic, zbieraniu owoców czy graniu na gitarze w przejściach podziemnych rozpoczęło się od braku zrozumienia dla tego prostego faktu.

kalorie: kcal

The Żawi

Wtorek, 5 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 0

A kind of magic part tó.
Około mniej więcej rok temu wstecz ego trafiliśmy na wyspę skarbów. Miały wówczas miejsce wydarzenia dziwne a nawet magiczne. Minęło trzysta kilka dni, a magia niezmienni sobie na wyspie mieszka oraz ma się nieźle.

Z teleportera wciąż wydobywają się jacyś dziwni ludzie.

Księżniczki pozamieniane w koty wciąż czekają na chętnego pocałunkom księcia.

Oraz okoliczne góry nadal kryją wiele tajemnic.

Pewne rzeczy muszą się wydarzyć przed innymi. Bogowie grają losami ludzi. Ale najpierw muszą ustawić wszystkie pionki na planszy i po całej swojej siedzibie poszukać kostek.