temperatura:
na rykszy: Tom A'Howk

Make love

Piątek, 24 lutego 2012 · dodano: 24.02.2012 | Komentarze 7

Czas jakiś temu świat stracił moc kuszenia... miał ją kiedyś. Namacalną miał.
Pomimo tego... od czasu do czasu budzą się (nawet we mnie) fajne takie emocje.
Dziś się obudzili...

Jest taki człowiek sobie.
Dziś u Fejsbóka napisał...

Nowe hobby - udział w aukcjach charytatywnych, pomoc potrzebującym, kolekcjonowanie koszulek kolarskich.

- pomoc dla powodzian (koszulka drużyny Liquigas, zwycięzcy klas. drużynowej Giro d'Italia 2010)
- pomoc w zakupie roweru typu handbike dla niepełnosprawnej zawodniczki (koszulka kadry MTB 2010)
- pomoc w rehabilitacji Kubusia z porażeniem czterokończynowym (koszulka kadry szosowej, TdP 2011)
- pomoc w leczeniu znanego kolarza chorego na nowotwór układu chłonnego (koszulka najaktywniejszego kolarza TdP 2011)
- pomoc niepełnosprawnym podopiecznym Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko" (koszulka Liquigas Team 2012).

Ponad 8.000 zł przekazane na ww. akcje. ZAPRASZAM do wspierania podobnych inicjatyw. Nikt nie zna dnia ani godziny ...

Dodam od siebie, że każdą z tych koszulek wylicytował na aukcjach, których cele opisane są powyżej.
Kaski z głów, proszę państwa.

Obrazki dziś mam takie...

Po pierwsze primo, to w nadchodzącym sezonie większość ścigów będzie w deszczu, nie będzie na trasie pyliło. W związku z tym...

Po drugie primo, po wielu latach upierania się, że MTB przewyższa pod każdym względem kolarstwo szoszońskie... muszę przyznać, iż błądziłem.
Nie pod każdym względem.
W kwestii poniższej, czyli przechowywania sprzętu, szoszoństwo jest górą...

Gdy znajdę coś jeszcze na poparcie tezy o wyższości szoszoństwa, to nie omieszkam się tą wiedzą podzielić.

To nadzieja sprawia, że ludzie trwają. Ale to ludzie pozwalają żyć nadziei.