kalorie: 1970 kcal

Jezuskowi

Sobota, 19 kwietnia 2014 · dodano: 19.04.2014 | Komentarze 26

Nadchodzą takie dni w roku, że każdy czuje, iż powinien zrobić coś dla Jezuska.
Większość myje okna. Dla Jezuska ofcoś. Niektórzy idą po bandzie i wycierają także kurze.
Postanowiłem nie być gorszy. Umyłem dziś zęby, dla Jezuska ma się rozumieć.

Ale... to za mało, pomyślałem. Pojechałem ku.
Chwale.

Głos usłyszałem. Niechybnie należał do Jesuska. Głos domagał się więcej.
Strawy, wołał... daj mi strawy. Głodny musi, pomyślałem. Bozia go nie karmi? Karę ma? A może oddał michę dzieciakom z Etiopii? Tak czy siak, jeśli się domaga, to cóż mi pozostaje... dałem.

Od nał, jeśli ktoś z Was zapragnie zrobić dobrze Jezuskowi, to powinien mieć konto na Stravie, udać się ku startowi tego segmentu i z pieśnią na ustach wykręcać rekord świata. Od dziś jest to błogosławiony segment, oraz błogosławiony będzie każdy, który na nim będzie liderem. Jak widać, tymczasem aureola buja się nad mą zacną głową.

Oraz z okazji podniosłego nastroju zapragnąłem wysłać Wam wszystkim krótkie wiadomości tekstowe pełne idiotycznych wierszyków o kurczaczkach i innych badziewiach, ale niestety mam zbyt nowy telefon bez klawiszy... po pierwszym wersach wierszoklecenia, telefon pokazał mi, na 5 calowym ekranie, dużego fakulca.
W zastępstwie wierszyków przekazuję Wam okazjonalne obrazki.

A także utwór muzyczny zwany piosenką, co on tu robi za kolędę. I nie Katarzynę.

Wierzysz w tekst dziwacznej, ponoć świętej, księgi, w której są gadające zwierzęta, czarownice i demony, kije zamieniają się w węże, żarcie spada z nieba, ludzie chodzą po wodzie, trupy wstają z grobów i szwendają się po ulicach... i ciągle twierdzisz, że to ja potrzebuję pomocy?

sufa
| 08:31 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj prinx, każdy ma swoją cenę... za odpowiedni pieniądz przyznam się do wszystkiego :)
Nie wiem tylko, co na to głos oraz Jego rozsądek...
prinx
| 17:20 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Sufa, tak tylko pytam, w którym odcinku serialu przyznasz się, że "glos_rozsadku" to też był Sufa ? :-D
sufa
| 14:55 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj Rozumiem, że postanowiłeś sobie pójść przecz. Sprawiłeś mi tą decyzją wiele radości, bo tak po prawdzie, to byłem już mocno znużony Twoimi komentarzami.
Powodzenia.
głos_rozsądku | 08:19 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj Faszyzm to teraz bardzo modne słowo, być może dlatego, że żyjemy właśnie w takim państwie. jednym to się podoba innym nie, warto jednak używając słów poznać ich znaczenie, liberalizm i kapitalizm są jego zaprzeczeniem. Zdaje sobie sprawę, że tego zniewolenia nie widać na pierwszy rzut oka, ale w wielu dziedzinach jest ono znacznie większe niż w głębokiej komunie. Czy za kraj rozsądny i wolny możne uznać taki, w którym pod hasłem walki ze szkodliwą rtęcią zakazuje używania termometrów rtęciowych ( ile ich się kupuje w ciągu całego życia) i jednocześnie nakazuje używanie żarówek z zawartością oparów rtęci, a klasyczne nieszkodliwe żarówki sprzedaje się jako urządzenia grzewcze? To takie, może najmniej istotne pytanie retoryczne, pokazujący stopień obecnej głupoty. Czy za wolny kraj można uznać taki, gdzie przedmówca nie może znaleźć odpowiedniego przedszkola dla własnego dziecka? Z mojej strony tyle, pozdrawiam.
sufa
| 08:06 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj Zestawianie w jednej linii pojęć "rozsądek" i "Nowa Prawica" jest wzajemnie się wykluczające.
Janusz Korwin Mikke, wizjoner i polityk wielkoformatowy... ma na FB troszkę ponad dwieście tysięcy fanów.
Mały Głód - postać fikcyjna, ma tych fanów ponad milion.

Tak, każdy kraj ma swoich Korwinów wraz z garstką tych, którzy dali się omamić faszyzującymi ideami. Tego rodzaju politycy są tolerowani, ponieważ stanowią swoisty folklor polityczny, czyli są zabawni.
głos_rozsądku | 22:08 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj dav... muszę cię zmartwić, w socjalistycznej UE to nie ty decydujesz o swoich dzieciach, przypominam, że w każdej obowiązkowej przecież szkole program zatwierdza minister oświaty, także w prywatnej. Raz ten program może być Ci na rękę innym razie nie, ale zawsze decyduje ktoś za ciebie. Obecnie tylko Nowa Prawica postuluje przywrócenie władzy rodzicielskiej, reszta jest dokładnie taka sama: PIS powie, że należy za pieniądze wszystkich utrzymywać księży w szkołach, Ruch Palikota odwrotnie, jak dla mnie to dokładnie to sama filozofia, gdzie państwo uszczęśliwia obywateli za nieswoje pieniądze. Odnośnie natomiast ostatniej wypowiedzi, to szczerze mówiąc mi to jest obojętnie w co wierzy lub nie wierzy większość, dla mnie liczą się moje przekonania, światopogląd innych nie jest przedmiotem mojej radości lub zmartwienia, ani to budujące, ani dołujące, jeżeli nie jest mi narzucane przez państwo.
sufa
| 20:47 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj davidbaluch - to budujące mieć świadomość, że coraz więcej ludzi w tym kraju kieruje się zdrowym rozsądkiem i nie daje wciskać w swoje i swoich dzieci umysły Jezusków czy też innych Wojtyłów :)
davidbaluch
| 19:59 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj Nie oddaję dziecka do przedszkola, bo na stronach wszystkich przedszkoli w okolicy czytam, że ich misją jest wychowywanie w duchu katolicyzmu, religijności i tym podobnych rzeczy. A ja jako rodzic nie życzę sobie żeby ktoś mi kierunkował dziecko w jakikolwiek sposób. To gwarantuje Konstytucja, że rodzice wybierają dziecku religię (albo nie wybierają). Tylko w tym chorym kraju to księża w części pedofile zajmują się wychowaniem religijnym dzieci, bez względu na wybór rodziców.Jak moje dziecko już pójdzie do szkoły jakiś ksiądz będzie je szykanował, że na religię nie chodzi, to zobaczy na własnej dupie co znaczy brak szacunku do księżulków.I mam do tego prawo jako ojciec bronić dziecko przed indoktrynacją czarnych.
sufa
| 18:03 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Marusia, ja swoim surowo zakazałem :)

Fota z przedszkola pochodzi z Brazylii... im biedniejszy kraj, tym więcej guseł, zabobonów i tym śmielej czarni się panoszą...
Cała pociecha w tym, że wcześniej czy później nadejdzie kres i dla tej religii, jak dla wielu wcześniejszych. Pewnie nie doczekam, ale może wnuki moich wnuków :)
marusia
| 17:56 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Zdjęcie z dzieciakami "bawiącymi" się w ukrzyżowanie kojarzy mi się z Filipinami, gdzie takie inscenizacje doprowadzono do absurdu. Ludzi (oczywiście na ich własne życzenie) przybija się do krzyża na serio. Leje się prawdziwa krew. Przy czym toczy się swoista rywalizacja między "Jezusami" -kto realniej odtworzy mękę. Cóż. Każdy ma prawo do masochizmu, ale to wszystko dzieje się na ulicy, na oczach gawiedzi, w tym małych dzieci. Potem oglądamy takie zdjęcia...

Sufa -tak sobie myślę, że biorąc pod uwagę muzę jaką wrzucasz -Twojego bloga dzieciaki też nie powinny oglądać ;)
sufa
| 16:46 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Ewa, prinx - dziękuję, ale... nie ma najmniejszych szans, by do człowieka cokolwiek dotarło. Zauważam pewną prawidłowość... anonimy mają najwięcej do powiedzenia, nie przebierając przy tym w słowach oraz używając epitetów miast argumentów. I niech tak zostanie, mnie to bawi.

głos_rozsądku - z przyjemnością stoczyłbym z Tobą intelektualny pojedynek... ale widzę, że jesteś dziś bez broni.
głos_rozsądku | 16:35 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Prix, jeżeli znajdzie się amator g...a to właśnie to tyle oznacza, że jest ono dla niego dobre, każdy człowiek w stosunku do swojej osoby podejmuje zawsze słuszne i dobre decyzje i te miliard much też i gdyby nie ta jakże słuszna decyzja tych much to byśmy się w nim utopili.
prinx
| 16:01 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj A skąd wiesz że on nie ma racji? "Miliard much nie może się mylić. G..o musi być dobre"
głos_rozsądku | 15:19 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Hand ... nie znam go, ale niestety tutaj robi z siebie pajaca i mnie to nie razi, bo w końcu on sobie wystawia świadectwo a nie ja. Właśnie odnośnie "zamykania drzwi" i "łatwego oceniania innych", celne uwagi, o to chodzi. Nie rozumiem jaki jest cela zerkania komuś do portfela i terminarza. jak ktoś chce swoje pieniądze wydać na jajka, sernik, sałatki, księdza i czy ma cokolwiek innego to jest to całkowicie jego sprawa. Jeżeli ktoś oburzyłby się, że sufa jeździ sobie w Wielki Piątek na rowerze zamiast odprawiać posty i leżeć krzyżem w kościele, to by oznaczało, że wpieprza się w nie swoje sprawy, ale gdy jest odwrotnie to wszystko jest jak najbardziej na miejscu. Zgadzam się, że ocenie przychodzi nam najłatwiej, co pokazuje właśnie sufa, który sam stwierdził, że jego celem jest szyderstwo, a szyderstwo to właśnie ocenianie, w najbardziej chamskiej formie.
Putanie | 08:13 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Skropić go wodą święconą!
Zrzucić się na mszę za jego duszę.
Egzorcyzmy mu zrobić.
Go do partii zaPISać.
Kolędę zamówić po terminie na adres jego.
Donosik złożyć do obrońców krzyża.

Jak nic nie pomoże...do Izraela wysłać.
sufa
| 22:31 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Zawsze znajdzie się ktoś, kto za nic ma moje zdrowie... o tu mnie boli ze śmiechu, gdy czytam słowa mędrców takich, jak Ty.
Pozwól, że to ja zdecyduję z kogo i czego będę szydził. Jeśli Cię to razi, to mogę Ci pomóc znaleźć drzwi.
Gdy już je cichutko zamkniesz, to udaj się do admina tego serwisu i złóż uprzejme doniesienie.
głos_rozsądku | 21:40 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Ja też nie przywiązuje wagi do świat i życia religijnego, ale dla inteligentnego człowieka to nie jest powód, by wyśmiewać, innych. Po drugie to jest strona o wycieczkach rowerowych, więc wygłaszanie jakichkolwiek tekstów religijnych i antyreligijnych, które mogą innych obrażać jest tylko wyrazem zwykłego chamstwa. Jeżeli zaś chodzi problem nauki dzieci i program nauczania, to wszelkie tego typu rozważania są typowe dla obecnego lewactwa, szkół i programów powinna być dowolna ilość wg. zapotrzebowania rynku i tylko od rodziców powinno zależeć czego mają się uczyć ich dzieci.
matylda
| 21:03 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Ja też dziś pomknęłam z koszyczkiem. Od bidonu. Dla Jezuska. :)
sufa
| 19:48 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj davidbaluch, indoktrynacja jest skuteczna, gdy rozpoczęta jak najwcześniej. Czarne mają tę wiedzę, stąd naciski na religię w przedszkolach. Ukształtują sobie tak trzódkę, by w dorosłym życiu instynkt zagłuszał rozsądek. To, co widzisz na zdjęciu, to prace nad tym, by ów instynkt działał tak, jak czarne sobie życzy.
Wiesz, że kilka lat temu w kilku przedszkolach jednego z miast wojewódzkich pokazywano dzieciakom "Pasję" Mela Gibsona... pewien katechetów mocno na to nalegał. I nikt z personelu nie był na tyle odważny, by go wyrzucić na zbity pysk. A dzieciaki moczyły się w nocy po obejrzeniu tego filmu... tylko kogo to tak naprawdę obchodzi :/
davidbaluch
| 19:37 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj To zdjęcie z dziećmi to przesada. Jakby tak moje dziecko ucharakteryzowali to bym księdzu mordę obił.
k4r3l
| 19:36 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Głos średniowiecza przemówił jako pierwszy, hyhy.
sufa
| 19:15 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Obiecujesz? Bo nie zniosę rozczarowania :)
Gość | 19:08 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Oj będziesz się smażył...