na rykszy: Specyk 12.2

OneUp

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 14.03.2014 | Komentarze 5

Jako, że lada oraz chwila mają nadejść śnieżyce, tornado, trzęsienie ziemi, wojna za wolność naszą i ich a także Kaczyński, wykorzystałem jeden z ostatnich momentów by pobrylować na Specyku, w kolorowym obuwjó oraz łydą sote.
Brylowanie okazało się być nad wyraz, a nawet nad półtora wyrazu udane. No i było to pierwsze posadzenie dupska mego zacnego na biku MTB... szoszonem zaczęło mi się już odbijać.
Wyglądało owo zadawanie szyku mniej oraz więcej tak...

Jak staropogańska tradycja oraz zasady dobrego wychowania nakazują, oszczędzalim przednia oponę...

Dotarliśmy do jakiejś magicznej wioski, co w niej było lato, festyn oraz sklep. Miejscowe zaproponowały nam lody. Przystaliśmy na to...

OneUp to taka manufaktura, co produkuje wynalazki czterdziestodwuzębne (oraz czterdziesto także), co już o nich wspominałem niedawno.
Sobie życzyłem wersję po maksie. Przysłali, se zamontowałem, wygląda zabawnie...

Właściwie to nie ja osobliwie zamontowałem, lecz Marcin. Miałem obawy... czy to pójdzie z tą przerzutką, na tym łańcuchu, oraz czy mlaskanie nie będzie zbyt duże, tak by kręcąc... trzymać jeszcze pion.
Pierwsze problemy rozwiązał Marcin, to poregulował, tam przykręcił, ówdzie stuknął, wymienił jedną śrubkę w przerzutce na dłuższą, dołożył ogniwko do łańcucha... i jest wery gitarra.
Przy napędzie 2x10 jest pełna kompatybilność - obydwa blaty bez problemu obsługują całą kasetę.
Co z przełożeniem? Wychodzi 0,57 - ale o dziwo spokojnie da się kręcić, nie jest zbyt wolno. Znalazłem kawałek skarpy i sobie podjechałem - macz dobrze, a nawet przyjemnie było. Ofcoś to nie góry, ale jestem dobrej myśłi oraz zamierzam wyrównać dawne rachunki z Orłową - teraz mam fory.
Ale... nigdy nie jest tak, żeby nie było jakiegoś zonka. Żeby założyć 42T, trzeba zrezygnować z innej zębatki. Producent proponuje wyrzucić 17T...

Tak też óczyniłem. Dziura jest niestety mocno odczuwalna, przeskok z 15 na 19 jest duży i zdarzają się momenty, w których 15 jest źle, a 19 niedobrze.
Ofkoz można wyrzucić jakąś inną, myślałem nad 11, ale hmm... czasem i górach dobrze jest dokręcić. Pewnie będę kombinował i wyrzucał raz tę, raz inną... chodzi mi po głowie 13, dziura będzie może mniej dokuczliwa.
Choć znając mętną naturę dziur... być tak może, że jest to czcze życzenie li tylko.

Każdego dnia na świecie umiera około 150 tysięcy ludzi.
Gdyby nie modlitwy, każdego dnia na świecie umierałoby około 150 tysięcy ludzi.