Sierpień, 2014

TTT

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 4

Jako, że w dobrym tonie jest uprawiać trjatlon, to się dziś przymierzyłem.
Nauczycielem mym był prinx... kto robi trjatlony to wie hóon jest.

Napoczęliśmy tę moją próbę pod wieżą. Może nie świętą, ale na pewno drzewnjanom. Na wstępie prinx pokazywał mi, jak się zmienia dętkę. Bo pewnie nie wiedzie, ale dętki do trjatona są inne niż dętki do emtebe i szoszoństwa. W trasie, na 78 kilometrze powtórzy tę lekcję. Teraz na bank umiem zamieniać dętki do TTT.

Później był trening pływacki, a nawet wpław pływacki...

...oraz pamiątkowe double foto z basenu odkrytego o wymiarach mocno olimpijskich.

Po powolnym wyjściu z wody ćwiczyliśmy strefę zmian, czyli przypięte gumkami buty do złoma, wsiadanie nań, zrywanie gumek oraz wkładanie butów podczas jazdy. Zgodnie uznaliśmy, że to najmacz ważny element jest, gdy się jest w drugiej połowie stawki. Umm... gdy opanuje się tę sztuczkę, to można się poczuć prawdziwym zawodowcem, heh.

Gdy już do perfekcji opanowaliśmy strefę zmian i popękaliśmy wszystkie gumki, nadszedł czas by udać się ku burzy, grzmotom oraz błyskającym błyskawicom...

...niestety, tym razem przelotny opad burzy raczył nas ominąć. Z tego żalu jakoś zapomnieliśmy pobiegać... być mejby nekst tajmem się uda.

Po czym, na imprezie, można rozpoznać trathlonistę?
Sam ci o tym powie.
[by prinx]

Oraz będąc w temacie ajronmenów... kawałęk z diabelskiego Przystanku Woodstok, wprawdzie sprzed kilku lat, ale szatanizm przeciez ten sam.
Macz lubię ten kawałek...

Floki

Sobota, 9 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 0

To dziwne, ale właściwie się nie złościł. Gniew to emocja, a do emocji potrzeba gruczołów. Z gruczołami Śmierć właściwie wcale nie miał do czynienia i naprawdę musiał się namęczyć, żeby się porządnie rozgniewać.
Był za to lekko zirytowany.
Z drugiej strony zawsze ciekawie było popatrzeć na ludzkie wysiłki. A to przynajmniej okazało się bardziej oryginalne niż typowa symboliczna gra w szachy, której Śmierć bardzo się obawiał, ponieważ w żaden sposób nie mógł zapamiętać, jak porusza się koń.

O Kejt Moss już zapodawałem kawałek?

Karolina

Piątek, 8 sierpnia 2014 · dodano: 08.08.2014 | Komentarze 3

Tak, tak... to siodło daje radę.
Przeżyło Challenge oraz moje kaprysy. Spokojnie możecie nabywać... kosztuje około dziesięciu dolków.

Kojarzycie The Knife?
Posłuchajcie Karoli... i jak?

tętno Maksa: (%)
tętno średnie: (%)

Tór de Czesław od balonów

Środa, 6 sierpnia 2014 · dodano: 06.08.2014 | Komentarze 0

Był w Siemianowicach Czesław, co nie śpiewa, omly psuje polskie MTB, byliśmy i my. Robiliśmy za mistrzów świata drugiego planu...

...ale nie tylko. Czyniliśmy też różne czarymary oraz inne hece

Kategoria Ekipą, Wokół Gliwic

No Bullshit

Wtorek, 5 sierpnia 2014 · dodano: 06.08.2014 | Komentarze 10

Sudety MTB Challenge...
Na pierwszej stronie tegorocznego race book'a jest, między innymi, napisane No Bullshit, No Compromise.
I taki właśnie był tegoroczny Czelendż.

Że krew, pot i łzy? To akurat nic nowego oraz all byli na to przygotowani. Ja na ten przykład zabrałem dodatkową paczkę chusteczek papierowych, a moi przyjaciele mieli na podorędziu mankiety, w które owe łzy wylewałem każdego wieczora. Oraz poranka.
Różni tacy mówili, że to jeden z tych ścigów, które oddzielają jednych od drugich, że niby mountainbikerów od posiadaczy fajnych rowerów góralskich... ja tam nie wiem, mało się znam, a poza tym takie teksty są wyświechtane. Raczej.

Zaczęło się niewinnie... prologiem, a nawet rzekłbym, że prolożkiem. Był łatwiejszy niż ten kudowski z lat poprzednich. Mocno zadowoleni  dojechaliśmy do kreski oraz udaliśmy się pod prysznic. Oczywiście zimny, bo pod ciepły jakoś nie wypadało...

Na powyższym obrazku dostrzec można Kasię, co Ona wraz ze swym partnerem, Łukaszem, któren jednocześnie - co nieczęsto się zdarza - jest Jej mężem osobistym, są mi winni pieniądz w kwocie z czemazeroma. Ponieważ a mianowicie obstawiłem ich u buka, a Oni bezczelnie się wycofali na czwartym etapie. Kasia miała 47 stopni gorączki, no ale... czy to może być powód? Oraz zawsze można strzaskać termometr i gorączeczeki nie ma...

Prolog wspomniany oraz dwa pierwsze stejdże się odbywali w Stroniu, bo z powodu dystansów mega i mini. Ale to chyba nie jest dobra koncepcja... macz bardziej lubiłem każdy stejdż w innej wiosce żeby się zaczynał oraz kończył. To taka mocno czelendżowa cecha jest.

Należałoby także wspomnieć (wjemc wspominam), iż stworzyliśmy absolutnie doskonałą załogę i zajęliśmy apartament z widokiem. Na kościół, a jakże. Załoga to:

• Czarna, która w cuglach wygrała all, co miała wygrać. Nekst jer także wygra, omly na innym dystansie
  • Aga, która objeżdżała połowę facetów, a także ze stoickim spokojem panowała nad Doktorem Chaosem oraz dzwonami
  • Wojtek, czyli rzeczony Doktor Chaos - kierowca testowy Meridy oraz łamacz plastikowych ram tejże marki
  • Miron, władca snów, śledzi oraz, co graniczy z cudem, udało mu się na jednym z etapów nie złapać kapcia
  • Paweł, który objechał Czelendża na batoniku Mars oraz Coca-Coli, miał na wszystko wyjebane oraz zajął... dwunaste miejsce open. Gdyby łykał te wszystkie żele, izotoniki oraz inne wynalazki, które łykali pozostali, to pewnie objechałby ukrytą opcję niemiecką, która wygrała
  • Bartek, co on robił za wolontariusza na bufetach, dyktował Szczepanowi, gdzie ma skręcać TIRem, a w międzyczasie robił jeszcze obrazki i nosił torby po piętrach
  • Przemo, mój partner. W sensie w ciągu dnia. Przemo był motorem napędowym tego teamu, dwoił się i troił, biegał po wieżach obserwacyjnych, karmił leśne ssaki, remontował sprzęty, gotował fasolę, byśmy mieli gaz do gotowania kawy oraz opracowywał niestandardowe koncepcje na nasze zwycięstwo... które okażą się skuteczne w bliżej nieokreślonej przyszłości. Tymczasem zajęliśmy miejsce tuż za podium...
  • Jacek - władca maszynerii do parzenia kawy, oraz człowiek z metalu... po nielekkich etapach, gdy inni zdychali, Jacek ubierał magiczne buciki i... biegał sobie godzinkę lub dwie na podwieczorek

Paweł jadący na Marsie... a może na Saturnie, hónołs

Dnia następnego obudził nas zapach kawy mistrzowsko parzonej przez Jacka (stało się to tradycją do końca ścigu). Rozpoczęło się ściganie - stejdż łan zwany Tour de Stronie. Przefajny podjazd na Śnieżnik i clou tego etapu, czyli zjazd ze Śnieżnika. Tym razem bez fikołków. Na dole, tuż po bufecie zaczęło kropić, po chwili coraz bardziej, aż doszło do kulminacji... sakreble, szpetnie zakląłem - mogłem zabrać parasol.

Kliku kozaków zjechało ten odcinek... łatwy nie był

Dzień trzeci, a etap drugi, to Vuelta A Stronie Śląskie... jakoś tak nieszczególnie trasa zapadł mi w pamięć, może była nudna? No nie wiem, naprawdę nie pamiętam. To na tym etapie Dr. Chaos połamał plastika, a krótkodystansowcy zakończyli swoje zmagania.

Zły dotyk boli... plastikowy rower po tête-à-tête z Doktorem Chaosem. Na takiej konstrukcji Wojtek dojechał ponad 30 km do mety etapu

Akcja "Dostarczyć złoma ze Śląska" zakończyła się pełnym sukcesem - efekt był taki, że o poranku dnia następnego czekał wysłużony, acz pełen blasku Lapierre, na którym Wojtek, podczas rundy honorowej ulicami Stronia był uprzejmy złapać kapcia. Gdy już opanował sytuację i ruszył w pościg, to okazało się, że organizator posprzątał już strzałki. Wojtek, w związku z tym, dołożył sobie kilka chwil w siodle. Gdy wreszcie znalazł się na właściwej ścieżce, to jechał na takim wkurwie, że po górę, gdy ja kręciłem około 12 km/h, On przeszedł obok z prędkością co najmniej 30...

Tego dnia Czelendż powrócił do swej starej, acz jedynie słusznej formuły, czyli nie jeździliśmy już w kółko. Start w Stroniu, meta w Bardo. Przecudnej urody etap. Mój macz ulubiony zjazd, czyli Borówkowa, zwana pieszczotliwie Borówą. Uwielbiam.

Wprawdzie zgubiłem tam bidon i mając jeden, musiałem prowadzić oszczędną gospodarkę wodną, ale to mało ważne, liczy się fun, który w tym dniu zdecydowanie przeważał.
I na koniec wisienka... zjazd Krzyżową do Bardo... mega lubię. W tym rocku wydygałem na jednym kamyczku szerokości Titanica oraz zrobiłem jednego fikołka. Czyli pełen sukces.

To na tym etapie, niekwestionowany lider open, Bartek Janowski, miał mega pecha. Połamał koło, i... nie miał mu kto pożyczyć tego koła, by mógł kontynuować ściganie i nie stracić przewagi, która oscylowała w okolicach 30 minut. Plotka mówi, że był ktoś, kto owo koło mógł Mu dać, ale chyba przestraszył się ewentualnej sławy... bo przecież wszyscy by mówili "Wygrał Bartek, dzięki ... który dał mu koło". Ja tam się nie dziwię, bezpieczniej jest zająć któreś tam miejsce poza podium... wtedy nikt nie wymienia nazwiska i ma się święty spokój.
Bartek jakoś dotarł do mety, stracił godzinę, czyli miał pół godziny w plecy... na drugi dzień gonił, ale na kultowym zjeździe w prawo za akweduktem złamał klamkę i musiał się wycofać.
W moich kaprawych oczach Bartek jest zwycięzcą.

I jeszcze dnia tego taka sytuacja...
Jadę spokojnie singlem wśród borówkek i co ja pacze? Aga i Wojtek miast zapierdalać, to porzucili złomy w krzakach i chodzą sobie za rękę po krzakach oraz wzdłuż rzeki przy świetle księżyca. Wojtek opowiada wierszem romantyczne historie, Aga ma jakiś taki maślano nieobecny wzrok...
No pięknie, plan zakładał atak... może źle zinterpretowali ten termin?
Gdy już się nawzdychali do gwiazd, to zaczęli jechać, po kresce tłumaczyli się, że Aga zgubiła liczydełko i szukali. I znaleźli. No OK, ale po co przy tym szukaniu Wojtek śpiewał serenady?

Stage 4, Bardo - Walim.
Taaak... to był ten etap, na którym przypuściliśmy frontalny atak. Od startu do końca asfaltu, czyli jakieś cztery kilometry. A potem zaczęły się podjazdy. Zakończyły się 3 km przed metą...

Żeby nie było zbyt łatwo, całą noc poprzedzającą tę wspinaczkę lało, podczas jazdy lało, podczas kolacji lało, podczas wieczornej modlitwy lało, podczas lania także lało.

Znacie podjazd na Sowę? Znacie.
Albo i nie znacie. Tego dnia Sowę podjeżdżało się rzeką. Niektórzy twierdzą, że rwącą. Zjazd z Sowy do Walimia przecudnej urody... zrobiłem tam trzy fikołki, w tym jednego klasycznego, przez kierę. W Walimiu żarcie, jak co roku, mega wypasione oraz znaleźliśmy na ostatnim piętrze dwie magiczne lampy Alladyna, z których wyczarowaliśmy dżinów. Dżiny tak naczarowały, że ostatni etap pojechaliśmy jak z nut.

Ostatni stejdź, z Walimia do Kudowy jawił się hmm... no jakoś nieszczególnie. Byliśmy odrobinę zmęczeni, dupy lekko zmasakrowane, psycha nieznacznie zryta... a etap liczył 80km. Bardzo mocno doceniłem wspomnianych wyżej, czarodziejskich dżinów. Rzec by można, że to etap bez większej historii... ot wsiedliśmy na złomy, poruszaliśmy korbami i już była meta. No.

Tuż po mecie znakomity śledź ze słoika, po chwili dekory, finiszery oraz wypasiony bankiet, nocne Polaków i nie tylko, rozmowy... i po Czelendżu.

Był też Śledź nie ze słoika wraz z ekipą masażystów. Stawiali na nogi w sposób nie znoszący sprzeciwu, siniaki mam do dziś. Specjalne podzięki, za aksamitny dotyk, tu i ówdzie, dla dziewczęcia obok Barniego, a Barni to ten, który lubi motocykle oraz siedzi pierwszy z lewej.

Legendą obrośli czescy mechanicy. To, co potrafią zrobić, zdecydowanie wykracza poza zwykłe pojmowanie rzeczywistości. Dość powiedzieć, że na bankiecie byli witani owacjami na stojąco...

Podsumowanie?
Ktoś na bankiecie powiedział "Jeśli nie przejechałeś Trophy albo Challenga, to nie masz pojęcia czym jest jazda rowerem po górach"
Ktoś inny rzekł "Niezły dostaliśmy wpierdol na tegorocznych trasach". Trudno się nie zgodzić.
Odpowiedzialny za ten wpierdol jest Grzesiek
Trasy układał i perfekcyjnie znakował Kowal wraz z załogą - przy okazji... Kowal zjechał Krzyżową do Bardo bez podpórki. Pajerem.
Bufety, bikepraki, i cała robota ekipy technicznej, to Mrozu.

I jeszcze ciekawostka... team Oko Cyklopa wprowadził nową jakość na Czelendżu - team trzyosobowy. Krąży plotka, że w przyszłym roku będzie oficjalna klasyfikacja trójkątów.

Nie wiem jak Wy, ale ja już przygotowuję się do MTBCH 2015 - wyczyściłem obuwie...

sudocrem.com

Niedziela, 3 sierpnia 2014 · dodano: 03.08.2014 | Komentarze 0

Tuż za metą  MTBCH, na niektórych czekały słodkie przekąski...

Nie lada dziś wyzwaniem było posadzenie się na siodełko. Z zaciśniętym zębem orz zwieraczem... jakoś się udało.
Pozdrowienia dla rodziny S.

Kategoria Wokół Gliwic

The koniec of Czelendż

Piątek, 1 sierpnia 2014 · dodano: 02.08.2014 | Komentarze 3

Za rok także pojadę.
Napiszę o kilka słów więcej. Gdy odpocznę. Raczej.